Javisst!!

Det är underbart ute! Javisst!! Naturligtvis drar det med sig en massa idiotiska bilförare när man är ute och åker.
Just för en stund sedan blev jag stående vid ett rödljus bredvid en man och ta mig fan - han blev helt galen och klarar inte av det faktum att jag kör lite fortare än honom utan han gasar som den testosteronstinna idiot han är och kastar sig som en vilde i trafiken. Inte kul - men jag är inte den som är den - jag behövde inte tokköra jag var bara aaaaaningen mer effektiv och körde förbi honom. Riktigt kul.

                                                   Det gäller att hålla tunga rätt i mun...



Nu ska vi strax åka till Nyköping och därefter är det middag. I Nyköping har jag en känsla av att det flödar en del ilska men också vet jag att glädjen ligger högt, och jag vet att på middagen flödar det av begåvade kommentarer och IQ nivån ligger hög.

Så snart vi packat ska vi köpa glass och kaffe så det blir en härlig resa ner.
Jag är en lyckligt lottad person - Ellerhur?
                                                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0