Lite starkare än andra

Idag jobbar jag i Kista. Jag tog bilen till Liljeholmen och där hämtade jag datorn, nycklar till Kista och kaffe. Därefter tog jag "tricken" (jovisst jag kan slangord jag -riktigt inne) till T-centralen och sedan ska jag åka blå linje till Kista - det gäller att åka mot Akalla. Men......jag hamnade mot Hjulsta. Jag är verkligen värdelös när det gäller tunnelbana. Men jag rätade upp det och kom fram och kom i tid.

Helgen har varit underbar - jag och Lovisa har fixat på balkongen, vi har grillat för första gången och vi har haft otroligt kul. Jag är en hopplös varelse så när vi varit och handlat massor till hemmet igår så skulle jag vara lite bättre lite effektivare och lite starkare än andra så jag skulle bära massor upp i lägenheten. Då tappade jag en burk med färg utanför trappen så det ligger nu vit färg utanför nummer 43.... ja ja!

Lovisa målade en byrå ritkigt snyggt igår, hon brann av skaparglädje och inredningslust.
Idag har jag redan pratat med sjukhuset angående Saras mage och det känns som om det blir ordning nu.

Strax är det rast och jag ska se om jag kan få i mig något att äta.
Då kanske jag inte är så disträ resten av dagen. Det vore ju bra.

Annars är det ju snart ett känt faktum - jag vinner VM i snurr - Ellerhur?


Kommentarer
L

Nu ligger det vit färg? Det ligger en insjö med vit tjock färg utanför 43an... Haha du är så söt!

2011-04-26 @ 11:19:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0