Sen viker jag ner huvudet

Nu så - nu har jag fixat allt här hemma. Matlådor är klara, tvätten fixad och jag öste ur mig nyss här i bloggen. Sen tog jag ett bad, tände massor av ljus i hela lägenheten och på balkongen och nu sitter jag här i soffan och känner mig pånyttfödd.

Faktiskt - det är helande att ösa ur sig. Jag är redo för en ny dag imorgon och så här fungerar jag verkligen. Tar i tills jag går på knä och då öser jag ur mig och är less och bitter. Sen viker jag ner huvudet och kör kör kör! När allt är klart så tar jag ett djupt andetag och dagen efter är jag full av energi.

Det bästa är: Man pallar mer nästa gång och det tar längre tid innan man går ner för räkning igen. 

Man går starkare ur det än i det - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0