Snusk verkligen!

Det blev en mardrömsresa hem. Dels fick jag stå!!! hela vägen till Huddinge - det är inte kul kan jag säga. När jag väl får sätta mig så tittar jag mig omkring. Det sitter en kvinna snett framför mig och jag får hicka när jag ser henne! Hon har uppenbarligen gått upp på morgonen och sett att OJ VAD TREVLIGT DET ÄR SOL!! Så då tar hon på sig kjol men som livserfaren (gammal) så tar hon på sig strumpbyxor och sätter en piff på allt ihop med ett par klackskor. Bra - fint - vääääldigt vårigt. MEN och ett stort MEN ska det vara. Hon har inte raktat benen!!! Hon sitter där med beige strumpbyxor och har låååånga hårstrån som liksom "korvar" sig under nylonet! Det ser så otroligt vidrigt ut. Snusk verkligen!! Man rakar sig väl för i helvete?? Eller gör man inte det? Jag vet inte men snälla rara - hon SER väl hur fan det ser ut?
 INTE SNYGGT!!

När jag sedan kom hem tog jag bilen för att åka halvvägs tillbaka till Stockholm. Idag var det bowling på Heron med Lovisas fd arbetskamrater. Riktigt trevligt. Vi spelade bowling och det suger jag på kraftigt - fy fan vad dålig jag är! Jag fick stryk av David 5 år! Therese hade med sig sin son och han dominerade! Tough shit!



Efteråt åt vi på Amazonas och jag åt grillad Haloumi och sedan revbenspjäll och Lovisa åt Toast Skagen med löjrom och sedan Filet Mingong Black and White. Gott gott.
Nu är vi hemma och jag sitter här och njuter. Ska ta en kvällscig och sedan kasta mig i säng. Lovisa och Linda spelar Fia.

Imorgon är en riktigt bra dag. Jag ser fram mot det. Det är också fredag, och just denna fredag vet jag blir extra bra. Riktigt nice - Ellerhur?
 Alla sätt är bra utom de dåliga!



Kommentarer
Ban

Ugh, ikke sexy med hårete legger!

2011-04-30 @ 09:59:24
URL: http://ban4makeup.blogg.no/?c=1304149826


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0