Kramar är bra

Maten igår blev kyckling teriyaki, det var otroligt gott. Lovisa är vass i köket. (jag har anat att hon lurat mig lite)
Vi tittade på tv och bara satt i soffan, spelade plump ett par omgångar också (jag vann som vanligt) och avslutade med Fia med knuff (jag förlorade som vanligt). Med mängder av tända ljus och lugn blev kvällen verkligen precis vad vi önskat och behövde.

Idag har jag vaknat med SOL (jag vet att alla andra har det också) det känns otroligt skönt. Tänk vad att sova ut tills man vaknar gör med en kropp. Jag har nu fixat med tvätten och gjort kaffe till mig själv. 

                                                      

Solna har bytts ut. Trots att det är ett tungt besök på vissa sätt ser jag fram mot det och tycker att det ska bli kul, riktigt kul. Jag ska också ta en del foto idag tänkte jag. Det var länge sedan. Nu är det frukost och dra igång en dag och en kropp.

Senare idag blir det laga massor med mat, bunkra upp för matlådor och middagar veckan som kommer och sedan har jag lovat mig själv att jag ska sola. Nu ska jag göra nybakade frukostfrallor och medan de är i ugnen ska jag kasta mig i sängen och kramas lite.

Det gäller att borga upp för en bra dag och kramar är bra - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0