Spännande dag

Sitter på jobbet sedan sen stund tillbaka, kaffet står bredvid mig och idag behöver jag det....

Idag ska deltagarna få göra en festplanering en för 10 och en för 100 personer. Det verkar riktigt kul och jag gissar därmed att det blir en spännande dag.

Idag skriver Metro om att det säljs "falskt" piratsmink på nätet som kan vara farligt. Jag blev lite tacksam för att jag såg det, jag är ju medveten om att jag är den ultimata konsumenten som går på allt. Det är en förtvivlad jakt på "mirakel" och bra saker som på något sätt kan om inte hejda så åtminstonde jämna ut den helt chanslösa kampen mot rynkor, extrakilon och tyngdlagen. Det är inte amazing race på något sätt det är mer lost cause....

Nu börjar dagen och jag ska samla in gängen. Kom just på: Det är onsdag - helt otroligt vad tiden går fort.
Det brukar man ju säga är för att man har roligt - jag kan inte påstå att allt är roligt just nu. Jag är otroligt lycklig och mycket är bra och härligt men det är välidigt mycket inslag av hopplöshet.
Så man undrar hur det blir när ledsamheterna lossnar och livet blir riktigt kul igen - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0