Egentligen borde jag

Idag har jag jobbat och startat en ny grupp. Det är alltid kul. Det var tänkt 14 men kom 10.....jag har ringt de som inte kom idag och jag hoppas på ytterligare minst 3 imorgon. Det är otroligt spännande att starta nya grupper.

Just nu sitter jag i en soffa och bara är....jag försöker jobba lite så jobbet inte blir lidande.

Igår var Sara hos oss och skulle äta med oss. Det slutade med att det var HON som fick laga maten - jag höll på att färga håret. Jag assisterade Sara och Lovisa som gjorde goda köttbullar, sås, sommargurka och sallad. Det blev mycket gott och det blev jättebra. (mitt hår.......not so much)

Snart ska vi åka hem - det får bli en flaska vin laga lite mat och chilla lite. Jag tror...........det blir lite tända ljus och skönt bara. Vi behöver det alla just nu. Extra. Ja så blir det :)

Jag har också mycket spännande saker på gång, man måste ju försöka se livet positivt och se dagen med ro. Eller hur fan det var....... Jag ska skicka iväg ett par mail som kan ge bra utdelning.

Egentligen borde jag här och nu be om ursäkt för att jag mer än vanligt skriver kryptiskt och man måste läsa mellan raderna utan att fatta ett skit av vad jag menar. MEN jag skriver ofta ganska kryptiskt och just nu är det saker i livet som jag vill behålla för mig själv och mina närmaste. Så är det och så får det vara.
Det är också så att det som sker just nu är på flera fronter även om det är mest en sak som tar mest av mina tankar. Det i sig gör att jag faktiskt inte känner för att skriva så detaljerat eller ens skriva om det som sker eller hur det är om något.
Men jag har ett behov av ATT skriva så det blir så här i den här formen för det behöver jag.
Så kan det vara. Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0