PUH!!

                                                          

Den här skylten satte jag upp direkt när jag kom hem i fredags. Ja, rent virituellt men dock. Det har varit en hektisk tid och jag har verkligen jobbat hårt, det har dessutom varit en hel del saker jag varit tvungen och behövt lägga tid på och kring så ja, det har varit intensivt.
I fredags hade jag tester med nya gänget och de kom iväg tidigt så jag kunde sätta ihop nästa veckas material. Det blev en 25 sidor power point presentation och två stycken word-dokument med uppgifter. Jag är nöjd med min insaats - det kräver lite omstavning såg jag idag när jag gick igenom allt men det är allt som allt bra. Jag är nöjd. Faktiskt så är det sådant som jag gillar extra mycket att hålla på med.

När jag kom hem i fredags så stannade jag i stan och köpte Thai-mat och när jag kom hem blev det tv, mat och vin. Väldigt mysigt och avslappnande. Vaknade i morse och då fixade vi frukost och sen låg vi och kollade film långt in på eftermiddagen.

Alexandra kom till middag och hon hade en blåbärspaj med sig - väldigt god. När vi fixat här hemma för lite nytta har vi gjort i form av städning så åkte vi till en kräftskiva på en gård i närheten. Det var mycket folk där och trevligt men jag var inte riktigt på humör så jag åkte hem och sitter nu här och lyssnar på musik och ska fixa lite med bilder på face tror jag. Medan det laddar ska jag kika igenom vad jag har i min lista att skriva kring och faktiskt ägna mig åt det.

PUH!! Precis nu fick jag ett samtal, det var polisen som frågade om jag hade en son som heter Alexander. Nej sa jag men en som heter Sebastian........ det var inte min son det gällde - men för en kort stund for hjärtat upp i halsen och jag trodde något hänt honom något........... någon mamma får en lördagskväll som inte blir så angenäm - Ellerhur?



Kommentarer
sara

Mitt hjärta for åt helvete ak! Bra att fina inte var inblandad!

2011-08-21 @ 01:28:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0