Preskiberat

Igår hjälpte jag till inne i stora huset för det behövdes lite stöttning. Jag satt där inne och jobbade en dlel och när Lovisa kom hem så gjorde vi pannakakor till alla och själv åt jag rester av Flygande Jakob.
Vi avslutade kvällen med att kolla klart på NCIS.......trist för det är helt beroendeframkallande och jaga vll bara se mer.

Idag ska jag ha lite leklektion med eleverna och sedan är det konsert för dem i eftermiddag. Då ska jag åka och shoppa lite saker till hemmet och sedan hem och städa och fixa fint. Tänkte eventuellt måla lite också på det som är kvar, det är så lite så det vore kul att få klart.

Okej jag kan inte hålla mig längre. Jag måste kommentera kring bilderna av kungen. Faktiskt.
Jag vill börja med att säga att jag är inte någon fan av porr. Med det sagt vill jag säga: Vem bryr sig?
Det som hände för länge sedan OM det nu ens hänt vilket inte verkar vara fallet ja då är dt ju preskiberat. Man kommer undan med mord efter 25 år......
Det jag kan se är att OM kungen idag flängde på porrklubb och det blev uppdagat ja då är han ingen bra representant för Sverige - men jag tycker att det JAG sett och vet är att han är en bra representant för Sverige. Han gör sitt jobb.
Dock - som hans fru.......DET är en helt annan historia och väldigt privat för dem och dem själva.
Hade min partner varit på porrklubb under vår relation då hade jag haft en del att säga om det vore så att min partner hade gjort det innan vår relation ja då hade vi nog pratat om det och inställningen till porr men för övrigt hade jag inte velat, kunnat eller haft fog för annat.

Så tänker jag och och det kanske är fel men det skiter ju jag i - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0