Årsdag

Igår när vi åkte hem från Stockholm satt vi och pratade om allt och inget, under samtalet kom vi på att vi har årsdag för vår förlovning snart. Ja, idag faktiskt. Bägge två hade glömt det, vi är som personer inte så att vi Åååhar och Oooohar så mycket, vi skriver inte långa romaner om mys hit och mys på hög nivå och mys dit, vi firar inte varenda månad vi varit tillsammans. Så imorse fixade jag lite här hemma och har nu varit iväg och tvättat bilen, då passade jag på att köpa lite extra god mat till kvällen, jag är ledig nu till den 9 januari, så då blir det lite fira alla fall idag.

Det blir: Råraka med Löjrom - Lovisas favorit
             Pilgrimsmusslor med jordärtskockspuré också Lovisafavorit
             Jordgubbar, hallon, blåbär och melon med grädde, det enda jag tror man får i sig efter de andra två!

                               

God mat och en trevlig kväll det är precis lagom.  När vi blev tillsammans och sedan förlovade oss så var det med siktet inställt på hela livet då är inte månader eller årdagar speciellt viktigt. Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0