Återkopplar

Fantastiskt vad det berör! Det är verkligen så: Sex säljer.
Nu var det fler som svarade så jag återkopplar så här:

Angående "Missförstå mig inte"

DD
Jag tänker så här att en "mekanisk" orgasm behöver inte skilja sig specifikt från en "riktig".
Jag tror mer att det är så att man kanske slappnar av mer när man är själv vilket gör att man upplever
det olika. Man är mer för sig själv och i det blir det annorlunda.

Malin
Ja jag uppskattar din frispråkighet och ärlighet!!
Tycker som du att det blir lite udda att stanna till och stöna - det är DET som är min point med att man INTE kan ha den where ever. Alternativet är ju att man "håller färgen" vilket gör en hämmad orgasm och då kan jag tycka att vitsen är borta helt. Färghållning är lika illa som fejkad orgasm och det har jag ägnat tidigare relationer till och kommer aldrig (behöver inte) göra det längre ;) (till och med jag kan vara frispråkig)

Anna
Ja jag tycker också att sex är bra och porr i den form var och en väljer själv. Jag tycker som du att det blir så fel när det sitter människor på golvet och ser ut som lite skyldiga juckande hundar i sin konstlade situation. Sex onani ska vara lustfyllt. En av killarna tog en morgonrock över sig för att få prestera i fred....och det är ju just det. Man vill vara ifred. Private so to speak.

Michaela
Visst är sex bra. Man ska absolut prova och testa - om man vill. Det viktiga är att man är överens och att man mår gott i det.

Till alla
Jag tycker också som sagt att sex är bra. Säger också att jag gillar Fråga Olle men att jag tycker att det mer och mer suddar ut gränser så som tv är idag. Jag tror personligen att det är farligt. Riktigt illa. Jag tror att det är viktigt att tänka efter och att tv och andra media tar sitt ansvar. Det är oursäktligt att skicka signaler till unga. Betänk också när det är sådana program på tv att det är massor av människor som sitter och blir upptända....men vi vet väldigt lite om vem eller vad de tar ut sin sexuella lust på eller med?? Det kan vara jävlgt illa. Och NEJ jag säger inte i detta att det ska censureras hej vilt jag säger bara att man ska betänka. För hundra år sedan var homorelationer helt otänkbart och fel. För ett år sedan var det kriminellt att ha tidelag.
Det ser inte riktigt ut så idag. Jag oroar mig storligen för hur det ska gå med det som vi idag många tycker är fel galet och skadligt. (betänk att det finns förespråkare till det som säger att det är kärlek) Är det snart okej och tillåtet?
Jag skulle göra mycket - offra stort för att det aldrig ska ske. Jag tror att det är viktigt att ha ögonen öppna.
För det kan gå jävligt fel jävligt fort - Eller hur?





Kommentarer
Anonym

Nu blev det tyst i kommentarerna ;)

2011-02-04 @ 09:03:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0