Fixat och donat

Efter jobbet hämtade jag Sara - sedan har vi fixat och donat. Vi har skrattat en massa. Träffade Mia och fick lite hjälp av henne, min syster bistod också och sist men inte minst - Rille gjorde en insats.
TACK till alla.

Nu är dagen mer än slut och jag ska snart lägga mig. Jag hoppas att jag får prata med Lovisa en sväng, det vore skönt. Jag hade världens konstigaste dröm inatt. Kan inte riktigt komma över den faktiskt..... Jag brukar inte ens komma ihåg vad jag drömmer om.

Just nu slappar jag bara i soffan och slötittar på tv - det är rätt skönt. Jag fryser som fan och jag är så in i helvete trött på det. Jävla vinter. Imorgon ska jag efter jobbet försöka träffa Sara och kompensera henne för att hon fick stå ut med en massa idag... det får bli en kvalitetsdag tror jag,lite mys och träning? Eller sola..... Kanske också fika här hemma, jag borde verkligen ta och göra något socialt. Hm? Den som lever får se - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0