Fy fan för vinter!

Blev bjuden på middag igår hos världens bästa Sara! Gott och trevligt. Det är verkligen en förmån med vuxna barn. Sedan ringde en vän som inte mådde bra så det blev akuten med henne. När det gått många timmar och klockan började närma sig midnatt så skjutsade Lovisa hem mig så jag skulle få sova lite. Hon är ledig idag förutom en kurs ikväll så hon tyckte att hon kunde ta det. Hon är verklilgen världens bästa!

Halv 3 kom hon hem tror jag och då var hon kall kall kall eftersom det var en miljon minus ute. Fy fan för vinter! Alla som älskar vinter och snö måste ha fått sitt lystmäte fullständigt fyllt - grattis till er och njut ni. Jag är inte nöjd, jag klagar högljutt och väntar på vår värme och massa hetta. DÅ klagar jag inte.

Jag är inte 100 idag, har hela helgen varit hängig och det vill inte släppa. Huvudet känns som fyllt av bomull och jag är trött i hela kroppen. Men nu är det lektion med lönegruppen så jag får fundera på annat.





Kommentarer
Lovisa

Halv fyra var det faktiskt :P Nästan 20 i 4.

Jag var väldigt kall med du var väldigt varm och mysig :)

2011-02-14 @ 11:24:09
URL: http://www.jagdodademufasa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0