Jag skulle behöva ett underverk

Sitter på jobbet och jag ska strax träffa Reneida - det var superlänge sedan så det ser jag fram mot.
Hon har sin lilla Alva med sig och jag har fått löfte om att få hålla och gosa lite - vi får se om hon inte blir ledsen bara ;)

Idag har vi telefonutbildning och nu på eftermiddagen blir det case - riktigt kul.

Jag vaknade inatt vid halv 5 och kunde inte somna om, så jag är inte jättepigg idag och jag har en massa i huvudet. Snart är det dags för lunch, jag hoppas att den kan göra gott.

Jag skulle behöva ett underverk idag  - på många fronter. Men det sker så sällan underverk - de får man skapa sig själv - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0