Jag vill

Det här är till dig. Bara till dig.

Det är svårt med avstånd för vi kan inte se varandra och prata som vi alltid gör. Det är tungt att vara utan varandra, man verkligen vänjer sig vid att ha sin halva nära. Jag älskar dig. Längtar efter dig och hela tiden. Precis hela tiden tänker jag på dig. I allt jag gör. Hemma har jag din t-shirt på mig och jag ser våra saker - vårt hem och du är här fast du är så långt bort. Jag vill så gärna prata med dig och jag behöver krama dig. Nu. 

Skype bara laggar och tidsskillnaden gör att allt blir keff.  Får dra igång msn kanske? Vad tror du om det Lovisa? Det vore nog ganska bra - Ellerhur?


Kommentarer
Lovisa

Åh min älskade flickvän..

Jag längtar efter dig också, Starbucks är inte lika gott när inte du sitter i mitt knä och dricker ur min mugg tillsammans med mig, denny's är inte lika gott när inte du sitter och kokar ihop små historier om alla, och faktiskt älskling - USA är inte samma sak utan dig. Jag har fruktansvärt roligt med pappa också, men inte samma sak. det är inte mycket sämre men ja du fattar... Han är förresten helt sjövild! Haha.

Läntar otroligt efter dig och önskar SÅ att jag iaf kunde få sova med dig om nätterna. puss puss mitt hjärta <3

2011-02-21 @ 03:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0