Kapitalterapi

Igår for jag hem tidigt - det kändes kalas. Hämtade Sara och vi var runt och ordnade lite. När vi kommer hem så säger jag till Sara: Ta min dator också - hon säger - den är inte här. Ooops - en minnes-situation! Jag hade glömt den i kundkorgen på systemet - i Liljeholmen. Ja ja det var bara att åka dit. Jag var också lite snäll igår och lånade ut min Golf till Rille och Sandra för de skulle åka till Gävle var det tänkt - men det verkar de inte ha gjort men det är nog skönt att ha bil för dem alla fall och jag har ju två denna vecka.

Väl hemma igen gjorde vi oss i ordning och sedan åkte vi till KGB för att träffa Malin som firade sin födelsedag. Det var en partyMalin som stod där mitt bland presenter och skumpa. Riktigt trevligt. Sara och jag minglade och stod i baren en stund. När vi är ute och röker får Sara sms som gör att vi fortsätter en bit bort på en bar.
Vi blir dock inte långvariga och åker tåg hem. Det är det här med att åka kommunalt - fy fan vad jag hatar det.

Tittade på tv och läste en bok jag köpte på centralen. Vid midnatt pratade jag med Lovisa en stund - det är jätteskönt att vi kan höras varje kväll.

Idag blir det lite kapitalterapi och jag ska fixa hushållet. Jag ska också betala räkningar så allt är klart så.

Nu ska jag fixa mig och åka iväg. Ikväll blir det Haninge med Catarina vi ska lyssna på något band och äta ihop. Det är alltid trevligt att träffa Catarina så det ser jag fram mot.

Jag har lite bus på gång och det involverar en stor bil, kreditkort, långdistanskontakter och överraskningar. Inte nödvändigtvis till samma sak men det är mycket på gång. Nu har du lite att fundera på älskling - Ellerhur?



Kommentarer
Lovisa

vad i helvete...

2011-02-26 @ 20:31:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0