Men det känns helt rätt

Dagen igår var en upplevelse på flera sätt. Jag hämtade Ewa och Malin i Haningen respektive Tyresö - sedan begav vi oss till Arlanda. Där var det en tänkt nätverksträff men det blev en lång förmiddag av "Klubben för inbördes beundran" - en kille som hade den konstigaste munnen - han såg ut som en blandning av Jokern och Mikael Tornving. Han tyckte själv att han var jääääääääääättekul - men det var han inte. Sen skulle det bli lunch och så skulle vi då äntligen få nätverka. Men nej - kärringen från marknadsavdelningen tyckte att nu hade vi inte hållit tidsschemat så kunde vi ta en halvtimmes lunch??? Eh - nej tack!! Hur som så kortade de ner lunchen en aning och nätverkandet blev skjutet på en stund. Efter lunch var det en norrlänning från IT som pratade och jag tänker inte ens börja beskriva honom. FY FAN. Hela dagen blev STÖLD AV TID!!!! Inte bra. När vi ska åka hem ja då kostar garaget 310 kr!!! Fuck Arlanda!



Hem kom jag alla fall och jag tände massa massa ljus och gjorde varma mackor tills Lovisa kom. Hon hade köpt vin till mig så det blev mat och ett litet glas vin. Vi satt och njöt i soffan och jag hade också busat och köpt lite smågodis. Hux flux så somnade vi i soffan!! Bägge två!
                                           

Vi sov nog nästan två timmar och sedan kollade vi kort på ett program innan vi la oss i sängen. Men det känns helt rätt för nu när jag vaknar är det sol och jag är pigg pigg pigg! Det ska bli en kärleksdag idag.


 Det är också sol så jag kan ha solglasögon! Det är nice - lite vårtecken för mig.
Nu ska jag väcka Lovisa strax - ska göra god frukost med ägg först så hon blir extra glad.
Jo och så ska jag ha kaffe också - alltid kaffe - Ellerhur?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0