Mystery solved

Okej - mystery solved, här är historian:

Jag vaknade imorse, gick upp och skulle göra kaffe. Öppnar kylen och ser - en öl! En burk med Småland 5,2. Jag tittar och tittar igen. Jag har inte köpt öl. Jag har inte haft någon här som ställt in öl. Hur i hela friden???? Jag funderar och tänker att:
1. Någon har varit här
2. Min mamma spökar för mig
3. Jag är på väg att bli tokig - alzheimer har slagit till  (minnessituation)

                              

Näväl - jag messar Sara och säger att hon måste ringa så fort hon ser mitt mess.

Tittar på tv och tar det lugnt. Sara ringde nyss och kunde besvara frågan.

Hon hade ställt den där i fredags för hon hade haft den med sig. Alltså ingen av mina teorier.

Så lite senil är jag nog, dessutom är jag nog lätt paranoid som reagerar som jag gör.
Frågan nu är bara hur det kommer sig att jag inte såg den igår.... Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0