Nä, jag är inte i form idag på någon nivå.

Jag åkte hem, för jag är inte på topp alls idag. Känner mig låg frusen och inte i form.

Har badat och nu äter jag några ägg. Jag vill egentligen inte äta alls för jag känner att jag börjar gå upp för mycket i vikt - väger säkert 60 kg snart.... börjar få "handtag" på höfterna, "bullar" vid bh-bandet - hur snyggt är det? Inte alls. Det ska bli träna nu. ATT det ska.  Visst ska man ha former - men hur snygg är barbapappa?

Irriterad är jag också - det finns så många som lever på samhället eller andra. Kan du inte skylla på din högersko att du inte har jobb?
Det finns så många som gör så mycket dumt. Kan du inte låta Abbas löksill ta ansvar för att ditt liv suger?
Det finns så många som kör så jävla illa .Kan man inte köra liiiite saktare?
Det finns så många som stavar illa - Kan man inte börja sär   skriva lite meeeer?

Nä, jag är inte i form idag på någon nivå.

Man får hoppas på sömn i natt och att allt känns bätre imorgon - Ellerhur?


Kommentarer
Linda

Barbapappa ar ju sa jaaaavla snygg Annakarin, va inte bitter nu. Alska din kropp! Hahahahaha! Och om jag ska va helt arlig sa ar det faktiskt ratt snyggt med bullar vid BH bandet ocksa! Annars skulle ju JAG aldrig ha det.... eller jag har fan glomt! xxx

2011-02-22 @ 08:50:09
Michaela

Självklart. Inspiration hittar man ofta utav andra människor, bloggar, reklam, vänner, familj, kollegor osv osv. Även annat runt omkring. Det håller jag med om totalt. Men det är som du tror, att jag menar nu kopierar helt, lever någon annans liv, döper husdjur till samma namn (i princip), säger att man är på ett visst sätt för att personen ifråga är så, säger att man har samma problem, säger att man kan massa saker man inte kan för att denna person kan det och har det som hobby osv osv osv. Det är så tragiskt och fruktansvärt irriterande och jag förstår det inte! Jag tycker ju, som sagt, att man ska väl vilja gå sin egen väg? Ta sig an sina egna problem, vinna sina egna segrar osv.. menmen. Vissa är uppenbarligen inte helt friska och normala

2011-02-22 @ 09:59:56
URL: http://michaelastappe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0