Skulle göra vad som helst

Jag längtar till Palm Springs - Grand Canyon - Las Vegas - Magic Mountain - Los Angeles. Listan är lång minnena många och längtan frenetisk. Förmodligen beror det på det som sker på fredag.

Skulle göra vad som helst tror jag för att få se bananer som bara kommer ut på natten eller prata med folk som berättar hur man öppnar en dörr, köpa kaffe som smakar gott och är tillräckligt för att stilla koffeintarmen, känna ökenvärme från en cab på Wilshire Boulevard. Åh!

<3
Det dröjer nog ett tag men med lite tur inte alltför länge och kanske kanske får jag en liten smakbit snart. Det vore extra trevligt. Ellerhur?



Kommentarer
Lovisa.

Åh älskling... Jag vet att du längtar mycket och ofta, men......... några generalagenter kanske måste bo i USA?

2011-02-15 @ 08:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0