TACK

Jag vaknade ju tidigt så jag har inte sovit mer än 4 timmar, det känns så där. Men jag har fixat hemma och jag har handlat - en massa god mat och saker som jag tror att Lovisa vill ha när hon kommer hem. Det är nära nu!!

Jag åkte till pappa och lagade kycklig - och tänk - jag visste att det är bra med buljongtärning i när man kokar kyckling....... (pappa tror inte mycket om mig i köket)
När jag handlat fick jag prata på Skype med Lovisa - gudomligt härligt att få se henne!!!!

Nu har jag druckit lite vin och hoppas på att få sova inatt. Imorgon är det Kista för min del och efter det har jag lite fixa - både hemma och ute.....Men först: imorgon bitti ska jag ringa ett samtal. Väldigt kul samtal. Kan det bli kanske - jag hoppas det alla fall.

Jag har väldig tfint hemma just nu men det är dags för lite extra städning - det ska jag ägna måndag och tisdag kväll till. SEN sen är det prick så som jag vill ha det. Det känns väldigt härligt att Lovisa kommer hem, fast att vi pratat länge varje dag (natt) så är det så futtigt. Jag längtar så jag blir randig - kliver ur mig själv. Blir liten ledsen längtansfull och helt galen......

Jag fick en låt.

http://www.youtube.com/watch?v=IpT-FW_G8-A

Den är så fin och jag grät när jag läste vad Lovisa skrivt - bara för att det var så fint. TACK


Imorgon börjar det..........nu  är ni nyfikna va? Men det får ni vara till imorgon - den som väntar på något gott - kan gott vänta - Ellerhur? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0