Trafikmarodörer

Inatt ringde Lovisa så jag ringde upp och vi pratade länge, jättemysigt hon ringde vid strax efter 3 och vi pratade till nästan 4. Jag hade jättesvårt att somna sen, jag blev uppspelt av allt roligt hon berättat. Racet hade verkligen varit häftigt. Vi pratade också en del minnen från vår tid i USA och ja, det var verkligen kul.

Hade ont i huvudet när jag vaknade - jag tror att jag är på väg att bli sjuk faktiskt. Eller om jag är allergisk för det är bara på nätterna/kvällarna som jag blir täppt i näsan...hm? Ja, ja det ger sig.

Jag har skrivit ett jäkligt irriterat mail till Akelius om vår lägenhet - men inget svar. Fy fan, jag ska ta tag i dem denna vecka. Tro mig.

Jag åkte hemifrån i god tid idag, känns skönt att komma iväg tycker jag och bra att starta veckan med att vara förberedd. I helvete!!!!!! Jävla trafikmarodörer. Ja, det hade snöat lite (skönt att läsa va Lovisa?) Men himmel och plättar det går att köra ändå. Nej nej det stod i princip still från och till från strax innan Salem.

Jag kom sent - inte för att det gör något mina deltagare börjar inte förrän 9 men ändå.

Fy fan - det är illa verkligen illa. Det ger verkligen ingen bra start på dagen.

 Skulle jag sitta i dessa köer så skulle jag vara ganska nöjd....för då vore jag på rätt sida Atlanten. Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0