Ska kurera mig

Har ätit lunch - pasta med köttfärs, inte jättegott men okej. Jag har precis bestämt att det blir bad ikväll med lite olja i vattnet och ett glas vin. Jag ska försöka komma i säng schysst för det är väldigt vad jag är på väg att bli förkyld.

Jag ska också ut på nätet och leta efter en sak, det är inte lätt att hitta men jag ska göra ett försök.

Skivan jag gjorde fungerade kalas så nu blir det massa låtar att ladda ner och göra skivor ikväll om jag orkar. Har du några bra tips på bra musik??

Snart är det dags att åka hem och det behöver jag, hade nog tänkt att jobba över en stund men det lär jag inte göra alls. Ska kurera mig, mota Olle i grinn som man säger...

Grotta ner mig i soffan och bara bara vara. Det är riktigt skönt. Kanske bjuda över någon på fika om jag orkar, jag är så dålig på att umgås med vänner.....måste bättra mig. Ellerhur?



Kommentarer
Anonym

:(

2011-02-21 @ 17:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0