Karl för sin hatt??

När jag åkte till jobbet så tänkte jag igen på det faktum att det är så många som inte ser till att skrapa rutorna innan de åker iväg. Det är ju inte så himla bra. Men det som jag finner faktiskt skrattretande är de som sedan inte har en aning om hur man ställer in fläkten på ett sätt att det inte immar igen hela bilen.
Det ser dödsfånigt ut när folk i fina dyra bilar sitter med alla dörrarna igenimmade, de susar fram som om de äger världen och vägen. De har sin dyra fina bil...........som de inte har en aning om hur man handhar.

Lika ofta är det de bilägarna som har nya nya bilar och åker med trasiga lampor, det ser inte klokt ut. Att ha råd att köpa sig en fin bil då kan man väl ta hand om den och åtminstonde se till att den är iordning?

Så tycker jag alla fall.



Kommentarer
Vandalen

Kostar ju skjortan att byta en lampa på en nybil.

2011-01-06 @ 19:22:42
Annakarin

Ja och en bil både skjortan och halva brallan... men har man en NY o FIN bil då får man nog hålla hela fasaden uppe. Tycker jag.

2011-01-07 @ 14:41:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0