Morning update

Igår var jag kreativ hemma. Riktigt skönt och roligt. Jag lyssnade på musik och höll på att trixa med en grej på datorn, jag är riktigt nöjd! Det blev kul också och jag satt och skrattade för mig själv - varför gör jag det?

Idag är det onsdag...... sedan är det två dagar kvar på Ståkab, det är blandade känslor kan jag säga. Jag ser fram mot Lernia på måndag och i den andan låter jag veckan rulla på.

För en liten stund sedan fick jag en kort pratstund med min son på face - han hade jobbat natt och skulle nu sova. Vi ses så sällan - men imorgon ska jag få bjuda honom på middag. Då får jag laga något riktigt gott tänkte jag.

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe, fakturera och kreditera lite. Senare ska jag läsa tidningar - risken för att jag återkommer då är stor......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0