Väldigt lugn

Idag är jag ensam. Lovisa och Linda är på väg just nu på väg till Göteborg för att träffa Robert och fira Catarina som fyller år. Jag kunde inte åka med för att jag ska träffa min pappa idag och då passar jag på att träffa mina barn samtidigt. Familjen Karlsson kan behöva lite egentid också tänker jag.  Det blir väldigt mycket städa också. Jag ska fixa i stora huset för det behövs verkligen och sen blir det lite fixa här hemma. Men det får bli ikväll.

Jag är väldigt lat idag känner jag eller jag är väldigt lugn, jag behövde sova ut och det har jag gjort och nu sitter jag här och får inte ändan ur vagnen känns det lite.

Det är så otroligt vackert här och idag ska jag sannerligen njuta och ladda om så jag har ork inför nästa vecka. Det behöver jag. Ellerhur?


Kommentarer
Micaela Åberg

Var med och tävla om att bli veckansblogg!

http://miicaelaaberg.blogg.se/2011/june/vem-blir.html

Skulle vara kul om just du är med! :')



sorry om du inte gillar såna hära kommenterer, men jag tyckte din blogg va så fin!

(tävlingen avslutas söndag 3/6)

2011-07-02 @ 12:11:17
URL: http://miicaelaaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0