En människa lämnar så mycket spår

En händelserik helg inte helt positiv. En resa med inslag av gamla tider och i en värld jag önskar jag slapp. Målet helgar medlen - så är det och i vissa lägen i livet blir man lejonmamma och då må de med dold agenda huka sig.
Jag blev positivt överraskad över att jag forfarande har lugnet, bättre koll och mer kontaktet än jag kanske trodde. Jag blev positivt överraskad över att jag fick hjälp och ett gott samtal med ett par stycken. Jag hade hela tiden stöd av min bättre hälft och det är skönt att inte vara ensam - då klarar man allt.
Jag älskar internet och mina kunskaper att hitta information när jag så behöver.

En människa lämnar så mycket spår.

Nu är det måndag. Utbilda i kommunikation. Vid 10 ska jag ringa ett viktigt samtal. Kanske blir det försäljning av en bil och ikväll blir det middag och lugn lugn lugn.

Under dagen ska jag också läsa ikapp på bloggar, uppdatera min face och bara vara Annakarin.
Jag ska handla mig något trevligt tror jag också - skönt att ha en del pengar kvar trots att det är vecka före lön, så man kan unna sig lite lyx.

Jag är laddad för veckan och hoppas att den inte går riktigt lika fort som förra veckan. Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0