Lite euforisk!

Igår hade vi möte här på jobbet under kvällen och det var verkligen givande, det är massa spännande saker på gång och jag är väldigt taggad.

När jag åkte hem fick jag veta att Görel som jag jobbat med förut var i Södertälje, hon bor numer i Göteborg så det var länge sedan vi sågs. Men igår blev det alla fall.

Helt otroligt kul! Vi satt i baren på Stadshotellet i Södertälje och pratade. Det var som om vi träffas ofta, vi berättade om hur det varit fram till idag. Vi har många gemensamma vänner och "ovänner" så vi pratade om allt och inget. Görel är en otroligt insiktsfull person och den tjejen är verkligen värd den lycka jag ser att hon utstrålar nu. Jag satt där i drygt en timme och när jag åkte hem var jag jätteglad och lite eurorisk! Lovisa sa när vi pratade att det är häftigt för att jag har inte många vänner men de som betyder något i mitt liv gör verkligen just det. Betyder.

Jag ser fram mot att ses igen när nu det blir - det har inte så stor roll. Det är bara fantastiskt trevligt när det än blir. Sådana här möten gör mig stark och otroligt peppad i allt. Ska sanningen fram gör det mig lite lite vild också. Positivt vild.

När jag åkte hem var det precis i tid för att åka och möta upp min underbara Lovisa som jobbat kväll, hon gav mig ett brev - egenltigen var det en bit av henne själv. Det kändes stort och fint.
Så all and all kan man väl säga att onsdagen var en riktigt bra dag. Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0