Så som jag åkt

När jag var klar i Kista igår så åkte jag hem trafiken var helt okej både upp och hem, jag gissar på att det är sportlovet som gör skillnad.

Jag hämtade Sara och vi skulle laga middag, Sara gjorde pastagratäng som var extremt god - jag är oerhört impad. Enkel och god god god!! Bästa Sara!!  Johan och en tjej kom för att han skulle hjälpa mig med en sak.

På sena kvällen åkte Sara och jag till en affär för att köpa - papper. Så som jag åkt runt för att hitta det så var det ganska dyrt papper men klart värt det!!!

                                                     

Vi tog en safarirunda på vägen hem och det var en riktigt tjejrunda för tänk att inte ett enda svin såg vi. Men jag upptäckte en sak: Någon verkar ha flyttat in i mitt hus!!!!!!!! Där ska ju JAG bo!!?? Sara tyckte att jag skulle bara acceptera och det måste jag nog men jag har svårt att förstå varför de inte gör så där fint.......jag får åka och kolla om ett tag igen har de inte gjort fint då så får jag helt enkelt säga till dem. Ellerhur?



Kommentarer
Neidan

Kom hem till mig kan ni få se på svin från första parkett! Vidriga djur! Och va är det för sätt att flytta in i ditt hus?! Pack! ;)

2011-03-01 @ 14:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0