Bikini

Reklamen på tv just nu från HM handlar om bikini. Fy fabian vilka snygga magar de har!!! Jag hoppas och ber att det är retuscherade bilder..... jag blir så otroligt avundsjuk och kan inte tänka på något annat än att jag verkligen måste måste måste börja träna och komma iform. Det goda livet jag lever sätter sina spår och ålderns rätt gör sig påmind med gigantiska inslag av tyngdlagen......Fy fan!

 En sådan här tack!

Varför ser inte min mage ut så här?????
Men å andra sidan är det väl svårt att göra det när man gör lunchutflykter som jag gör. Ellerhur?


Kommentarer
GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-09 @ 15:19:02
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0