Det var bättre förr!!

Idag har jag varit lite modig och gick en promenad i Kista Galleria. Det är stort här, jag lovar och det är fan i mig lätt att gå vilse. Men jag gick bort till Mc Donalds som ligger ganska långt från där vi har kontoret för idag ville jag pröva den "nya" hamburgaren. 1955 heter den.
Mc Donalds har äntligen/igen fått en burgare som smakar gott. Kryddan man ska ha på frittarna är också en höjdare!!  Den är välgjord och välsmakande. Dessutom unnade jag mig Hot Wings....min absoluta favorit!


Allt är inte bättre förr det ska jag erkänna,,,,,,,,,,,men

Jo visst finns det saker som visar att det var bättre förr !! Ellerhur?





Kommentarer
Madelene Eriksson Aalto, McDonald´s Kundservice McSvar

Vad roligt att du tycker om vår nya kampanj 1955. En god McFlurry Daim Orange som efterrätt hade varit pricken över i:t! ;)



Mvh Madelene Eriksson Aalto, McDonald´s Kundservice McSvar

2011-05-10 @ 11:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0