Jag håller tummarna

Idag väntar jag ett besked. Jag har under veckan mailat lite kring en sak som jag varit ganska säker på men av nyligen inträffade händelser ser det inte riktigt lika säkert ut längre.
Känns så där men jag håller tummarna.

Om en stund börjar dagens lektioner och strax ska jag gå på seminarium. DET ser jag fram mot.

Dagen ser ut att bli väldigt trevlig och bra. Lovisa kommer och ska besöka mig här när hon slutar och vi ska åka hem tillsammans. Det är nice tycker jag. Ikväll ska vi byta bil så vi får Priusen för vi ska till Göteborg imorgon!
Riktigt roligt, det var så länge sedan vi träffade Robert, sen är en roadtrip aldrig fel känner jag.

Nu får jag dra igång dagen, men jag ska strax skriva något som jag finner intressant.
Återkommer jag så återkomer kanske också du - Ellerhur?


Kommentarer
Linda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett armband. Kika gärna in och anmäl dig. Lycka till! :)

2011-05-13 @ 13:53:54
URL: http://liinda.myshowroom.se
Sofia

Ha en fin fredag :D

Kram!

2011-05-13 @ 15:29:14
URL: http://urmittperspektiv.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0