Varmt och mörkt

Igår var vi hos Robert efter jobbet. Det var trevligt och jag hade köpt parmaskinka och mozzarella - det gillade han. På kvällen var vi med Lollo en sväng och hjälpte henne.

Det är mycket nu - det brukar inte påverka mig alls. Jag är bra på att ha mycket, men just nu så går det sådär. På jobbet är det mycket men roligt, extremt roligt och hemma är det massor med pappa, bygget, barnen, mat, tvätta och allt annat som man ska hinna och göra. Det går inte riktigt ihop just nu. Jag ska försöka strukturera upp och få kontroll - koll det är jag bra på så det löser sig.

Igår hade jag smskontakt med Sara - hennes kompisar på skolan - ja de hon gillar bäst är på praktik och det kändes lite segt förstod jag. Uppepå det får hon ett samtal av sin pappa som vill ha lite tips kring att skaffa kanin för det hade de tänkt till sin dotter.........Det var inte ett samtal som gjorde Sara speciellt gott. (kaninen är inte till Sara utan hans andra dotter)

Själv tycker jag att han kan stoppa kaninen där det är varmt och mörkt. Eller ännu hellre ge kaninpengarna till Sara.

Jag vill bara avsluta med att säga att jag har en så fantastisk sambo som tror på mig och ställer upp och stöttar mig när jag tvivlar, ställer till och faller. Tack älskade Lovisa!

Igår fick jag dessutom ett sms som gjorde mig jätteglad. Det innehöll ord som grym och kickass....... Tack - du anar inte hur de orden värmde.

Lite kaffe på det här så man håller stilen - Ellerhur?



Kommentarer
Michaela

http://michaelastappe.blogg.se/2011/october/lagenhet-uthyres.html#comment



Känner du någon som behöver hyra? Tipsa dom!

2011-10-18 @ 12:20:26
URL: http://michaelastappe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0