Ren rutin

Jobbar som en iller just nu. Det händer otroligt mycket på jobbet och tiden susar fram. Igår var det ett möte med en fd deltagare, det gick så där. Vi får se vad som händer, det är verkligen svårt med olika kulturer och olika tänk. Idag har jag fullt ös här med deltagare som får jobb, deltagare som försvinner, deltagare som är kloka, deltagare som delar med sig och öppnar sig. Fantastiskt roligt allt ihop.

På förmiddagsrasten åkte jag för att besiktiga Catarinas Audi, ren rutin......trodde jag. Allt var lugnt tills de ska göra bromstestet. PANG så gick bromsröret vänster bak. Det droppade inte utan - rann bokstavligen bromsvätska. Så......ja visst. Körförbud och jag fick lämna bilen på plats så det blev taxi tillbaka till jobbet. Mekonomen ligger tvärs över gatan så det blir där jag lämnar in den. Uffe kör mig hem och ja det blir lite pyssel men så kan livet vara.
Det var bara tur att det inte hände på vägen ner eller när man kör den i trafiken så att säga. Kunde ju gått illa.

Igår kväll hade vi lugn lugn kväll med hämtmat och tv. Ikväll blir det något liknande utom hämtmaten tänker jag. Vi har så mycket folk omkring oss så ibland tar vi oss några dagar/kvällar och bara är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0