Starka människor

Lyssnade på ett program igår om kroppsfixering. Det var rätt intressant. Jag har personligen alltid sagt att jag skulle kunna tänka mig att skönhetsoperera mig. Nu lyssnade jag på det som sades igår och det är fan inte glasklart längre.

Det handlar ju om att bli tillfreds med sig själv. Kroppen blir äldre, vi får barn, vi blir kvinnor och växer upp. Med åldern kommer förändringar för både kvinnor och män och det är ju logiskt. Helt plötsligt när jag lyssnade kände jag att jag vill nog inte alls faktiskt. Det handlar inte om något annat ställningstagande än att jag känner att jag vill vara en stark kvinna, en kvinna som tror på mig själv och är nöjd med mig som jag är och ser ut. Inte trots mina fel och brister utan på grund av dem.

Människor som är genuina och sig själv, starka människor. Det är coolt - tycker jag.

En människa som är trygg i sig själv och tycker om sig själv - det finns inget vackrare - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0