En gång till

Oj vad dagarna hann iväg.
Påsken var trevlig med påskmat på lördagen med alla. För övrigt har vi träffat Lina och Rille en massa, igår var vi 11 personer på lunch hos dem. Riktigt trevliga människor alla.
Det blev en hel del trädgårdsarbete också i helgen och nu är L dunderförkyld.

Idag startar jag ny grupp och det är kul och intensivt kan man säga. Insåg också att det är kort vecka och det var en extra överraskning :) jag ska till Kullbergska en sväng efter jobbet och sedan ska jag hem och vila vila vila. Det blir nog filmkväll ikväll. S är och bakar med CJ så det skulle kunna bli lite hembakt bröd ikväll.

Var och handlade i helgen och känner hur jag gillar Willys mer än de flesta butiker. Citygross handlar jag på rätt ofta men jag tycker det är dyrt. Citygross i Nyköping blir det  då jag hämtar S, det ligger också precis där han som är världsbäst på att klippa klor är så ja - fredagar vid 3-4 är jag och S där, av bekvämlighetsskäl. Visst åker vi förbi Willys i K-holm också men då måste man stanna en gång till och det känns ju så där. 

När jag kom till jobbet idag kom en av mina deltagare och gav mig choklad och en vacker scarf, han hade köpt det i Dubai när han var där. Han ville visa sin tacksamhet för min förståelse då han och hans fru åkte för att begrava hans svärfar. Jag kan inte förstå hur man skulle kunna tänka på något annat sätt men  så är det kanske.
Nu ska jag styra upp nästav veckas schema och sen bege mig tror jag, måste tanka lite också. I helgen blir det eventuellt en variant, S ska till Stockholm förmodligen fredag och jag eventuellt redan lördag för ett typ spaningsuppdrag. Kan bli intressant, ska skruva lite möbler också,  hur som helst så ska jag upp på Söndag om inget annat. Fy för den lede idag, jag är helt sänkt på grund av skitväder och kan inte alls jobba upp någon värme eller större arbetsglädje. Den kommer nog imorgon får man hoppas - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0