Väldigt skönt

Igår vaknade jag och insåg att min ena lins gått sönder, jag kan inte alls förstå hur det gick till, så jag blev hemma igår. Jag passade på att göra en synundersökning, den gav inga nyheter, jag har fortfarande väldigt dålig syn -7,5! Men jag fick ett gäng endagslinser och snart kommer de nya jag beställt på nätet.

Jag kände att det var en fixardag så jag åkte och bytte däck på Kian, fixade altanen och eldade lite. Catarina kom hem och vi åt en en kombinerad middag/kvällsfika. Väldigt gott. Jag har, och hur många kan säga det, en fantastisk svärmor. Hon är rolig, snabb, intressant och otroligt snäll. Jag beundrar hur hon alltid orkar och ser möjligheter, hon inte det minsta backar för svårigheter och alltid precis alltid är hon rak och ärlig. Väldigt skönt.

På kvällen tittade vi på Greys Anatomy och både L och jag spelade Rumble på telefon - det är inte klokt hur vanebildande det spelet är.


 

Jag satte in annons på Audin under kvällen också, kolla här: http://www.blocket.se/sodermanland/Audi_A6_NY_KAMREM_3_uppsattn__dack_medfoljer_39613630.htm?ca=12&w=1 sedan blev det mer spelande innan vi gick och la oss. Idag är det halvdag egentligen men jag har en del att göra och jag ska hämta S och J efter skolan så jag stannar kvar här en stund. Jag får ny grupp på tisdag så jag ska förbereda för det. När jag kom till jobbet hade kockutbildningen satt fram fika och en väldigt vacker tårta/bakelse/kaka variant. Det blir nog runt 9 att imundiga den.

Nu blir det provförberedelse och fix. Just det! Jag pratade med två gamla deltagare igår, bägge har fått jobb. Det är två kvinnor jag tycker otroligt mycket om och jag blir så glad när det gått bra för dem.
Det är en extra belöning och morot för det här jobbet.
Vårfjäril på tomten Gott!

Helgen blir påskig och härlig med massa fix hemma. Totally great - Ellerhur?

 



Kommentarer
A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-07 @ 13:36:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0