Vädret

Helgen har varit fylld - av inget och allt verkligen. Den har bestått i: förstor bur - flämtande - pizza - klädshopping - spelkväll - ännu mer klädshopping - långa promenader - mindre bur - planterande av blommor - stora stenar - väääälidgt stora stenar.
Typ så.

Idag har jag lämnat S och J och på jobbet är det fullt fullt ös. Jag är lite trött för jag har sovit för lite i helgen och jag har sovit extremt lite natten till idag. Men det är verkligen så att man klarar mycket mer än man tror - det är mest veklingar som gnäller över trötthet hela tiden. Faktiskt - superfånigt. Folk jobbar deltid och är sjuka nu och då. Gnäller över ont här och där. Veklingar som känner efter för mycket.

Jag har varit supereffektiv här på jobbet också så jag ska strax åka hem. Ska njuta i bilen och bara ta det lugnt, ikväll blir det lite fil och macka sen en promenad i härliga vädret. Imorgon är det massa möten och på onsdag är dagen med D. Vi får se hur det ska gå.

Nu är det hemgång - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0