Full rulle

Hysterisk dag. Jag har galet tight schema så lunchen blev en halvtimmer vid bordet där jag pratade med första gruppen hela tiden. Det är roddigt med nya gruppen men intensivt och roligt. Jag njuter och inser att jag kommer sova sjukt bra inatt.

Just nu längtar jag hem till min fina fina sambo. Är lite extra kär idag faktiskt.

Nu blir det lite förberedelser och sedan hem.

I helgen läste jag om skalvet i Japan, det blev inte mycket media på det - konstigt tycker jag. Räknas det inte för att det inte är Thailand och svenneort??

Så mycket som jag har att göra så borde jag vara kvar på jobbet ett par timmar ikväll men efter helgen som blev inte så utvilande så åker jag hem och tar ett par timmar extra i´morgon istället.

 Kugan tar mig fram...


Kommentarer
L

För att Japan redan haft sin katastrof i år, och då var det ett mycket svårare oväder, dessutom lurade ännu en katastrof runt hörnet, kärnkraftverken i Fukushima. Mycket värre. Och man får bara en katastrof per år. Kolla Afrika annars, en pågående katastrof , allt vi får se är barn med flugor på sig.

2012-12-11 @ 07:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0