Sviken

Så in i helskotta trött.

Har de sista månaderna har jag börjat vakna varje natt halv ett och halv 5, kan inte somna om utan ligger och är vaken. Läser lite och försöker återvända till John Blund men nä han sviker stort. Det är som förgjort. Vad är det som hänt mig? Varför är det så här??

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det. Jag har försökt lägga mig way sent för att "glida" förbi tiderna - jag har försökt lägga mig way tidigt och som jag brukar men samma eländiga resultat. Fan!

Nu sitter jag här med tungt huvud och inser att jag måste måste vara skärpt och det är jag fan inte - lär ju gå ut och ösa i mig kaffe för att se om jag får ordning på mig själv. Återkommer jag inte här så gick jag väl vilse....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0