ÅH. HERRE. GUD.

SÅ. Nu är det gjort. Jag har skaffat en iPhone. Det finns just nu bara dessa ord som beskriver det.
ÅH. HERRE. GUD. Imorgon ska jag förmodligen åka ner till min dotter för att få lite one on one. Det är så mycket med appar, konton och annat. Att skriva sms......not so easy. Ännu men jag lär mig. Learning all the time.
Jag ska också om ett par dagar ändra så att jag har ett annat nummer för just nu har jag tre telefoner och serru det orkar jag inte. Kan ju knappt hålla koll på mig själv. Så nu har jag ägnat en stund åt att ta mig ur 80-talet och rakt in i 2000-talet.

Det är fan inte lätt. Men roligt - Ellerhur?
                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0