Anspelningar på sex

Idag formligen exploderar nyheterna först av att Prinsessan Viktoria åkt in på BB, på radion var det rätt grova funderingar hur det var att vara barnmorska och titta rätt in i HKH's........ja rätt personliga plats. Lite väl mycket anspelningar på sex och snusk tycker jag. Det finns väl mycket annat att prata om i radion och även annat kring förlossningar. Ämnet är fantastiskt, förundrande och roligt. Inget man behöver göra snaskigt tycker jag. När jag nu kl 7 är framme på jobbet kommer Prins Daniel ut i nyheterna om att det blev en FLICKA! Kul för dem.

Idag är det inte halt det är blött blött blött. Jag har jobbat natt men fått sova rätt okej, jag var uppe två gånger. När jag var uppe vid 4 hörde jag hur det blåser och jag undrar hur det ser ut hemma i dagsljus. Det lät som om det for saker kors och tvärs.

Nu ska jag rätta lite test och förbereda dagen. Men, en kopp kaffe på detta kan vara bra - Ellerhur?


Kommentarer
TECKNING & FOTO

BLOPPIS! uppdaterad med lite nya grejor (mer kommer ramla in...) http://nataliehakansson.blogg.se/saljes/

2012-02-23 @ 17:28:48
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0