Min dotter

Appropå min dotter. Hon har lov från skolan, då är hon och James här hos oss. Idag när jag kom hem så hade hon städat, tvättat, fixat och ordnat. En annan dag hade hon tänt ljus i hela huset tills jag kom hem. Helt underbart!  Det här inlägget tillägnar jag henne:

Underbara flicka! Jag vill att du ska veta att jag ser alla de här underbara saker du gör för mig/oss här.
Du fixar kaffe med rätt mängd mjölk
Du tänder ljus i hela huset tills jag kommer hem
Du frågar ofta om det är något du kan göra för mig
Du lagar mat - väldigt god sådan
Du dukar av, ställer fram och hämtar allt och tänker hela tiden flera steg framåt
Du fixar med tvätt och städning allt som oftast.

Allt detta och mer varvar du med att fixa med James och ser till att han har det så bra. Du ser till att han aldrig är ensam för länge, får tänka och jobba så att han kan vara den trevliga, lydiga sunda hund han är! Det har du gjort!

Du är verklligen en omtänksam, trevlig, snäll och härlig människa.
Jag älskar dig och som mamma kan jag inte annat än vara oerhört stolt över dig - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0