Utan inbördes ordning

Ikväll har jag letat upp bilder i min mobil och det blir nu en serie helt random utan inbördes ordning och bara för att jag vill.
Hösten kom och fåglarna stack
Lovisa och jag träffade en av hennes vänner som undrade kring vår relation


 Lovisa flyttade en bastu  Det kallas teleskoplastare!




 Cool bild! Något för Vicky kanske? James kommer på helgerna till oss

 Före  Mini homemakover till Sebastian i Julklapp





 Men sen....... Efter!  Det var mörkt ute innan jag var klar!


 Det är så vi bor....



Att jobba 40 procent resulterade i - hembakat matbröd, knäckebröd, semlor, cupcakes och kanel bullar. Kort och gott för mycket tid men gott....





  Nu jobbar jag fullt och har eget rum!

Så lever vi - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0