Renovering och fiffiga lösningar!

Det blev en prommis på nästan en timma, men hu så kallt. Det blev lite vinter bilder och nu dricker jag kaffe latte. Sara ska ta sig neråt och jag vi ska äta köttbullar och potatismos idag......igen. Lovisa beställde och jag vet att Sara gillar också.

 Jenny och Alexandra kom och vi spelade Monopol - Alexandra vann stort!

 Vi drack lite vin och den vite ryssen var här också...


Före ...........

Efter....fast färgen ser inte ut som den är på riktigt.



Julkaktusen som är så gammal, månen långt bort och sedan köket - en sockerlåda eller två kan bli skafferi och förvaring! Kokboken jag letat upp en härlig middag som jag ska bjuda Maria, Ingemar, Lina och Jeppe på. Lilla Elsa ska vara med! Sista bilden är garderoben som Lovisa byggde - ett draperi ska jag fixa sen är vi hemma!
En del renovering och fiffiga lösningar!
 
Ett frostigt vinterland men vackert - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0