Personlig service

Har ett tag hört reklam på radion, det är Volvo som gör reklam.
Det reklamen går ut på är att det är personligt - man får en "egen" mekaniker om man vänder sig till dem, en person som känner till mig och min bil och i det får jag en bättre service.

Ett stort GRATTIS till Volvo - de ligger i framkant och trycker på den personliga servicen, den som mer och mer försvunnit de sista åren/deceniet. Jag är helt övertygad att kombinerat med high tech och saker som spar tid och är effektiva och tekniskt i framkant så blir personlig service det absolut största konkurrensmedelt framöver.

Alla företag kommer att tjäna kunder på att ha en god kvalificerad personlig service. Varor kostar ungefär lika, det finns många buiker med ungefär samma utbud och kvalité. Det som nu är inne och konkurrenskraftigt är just. Service. Det är precis DET vi utbildar i så HÄR kan man verkligen säga att vi är trendmedvetna - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0