Hur svårt kan det vara?

Har inte skrivit på evigheter men jag har haft en tänkar tid.

Imorse slog det mig när jag tänkte på bloggen att, Bitterboda är inte riktigt jag längre, har kanske egentligen aldrig varit. Dags att byta tänkte jag då. Bitterboda har hängt med ett tag och jag tycker att det är lite kul och som jag ofta tänker: Alltid retar det någon.

En devis jag lever efter i många lägen är nu det nya namnet: Hur svårt kan det vara? De flesta människor kan klara väldigt mycket mer än de tror sig själva om. Det mesta som ska göras är faktiskt inte kärnfysik. Jag tycker att det är ett rätt bra namn på bloggen så nu får det hänga med ett tag alla fall.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0