Jag har blivit en så'n där.....

Det har gått länge igen, jag har visst önskat mig att skriva och jag har haft massor att skriva men tiden har inte varit tillräckligt prioriterad.

Jag har insett om mig själv att jag är/har blivit gammal.....på gott och ont verkligen. Nu mer är jag en person som vill ha det som jag alltid haft det. Jag vill inte ha en massa nya rutiner, jag gillar att göra som jag alltid har gjort. Planering är ett ord som blir mer och mer vitalt för mig. Helt enkelt har jag blivit en sån som jag tidigare fnyst åt.... Hjälp!

Det rör sig lite på jobbet och det KAN innebära att jag under våren ska byta arbetsort igen, hela jag känner HJÄLP! Jag satt och pratade med min sambo om julen och jag vill inte alls ha en massa alternativa saker att välja på jag vill vara och göra som jag alltid gör.
Vi fick besök en annan kväll - jättetrevligt men gud så jag kände att jag inte vill ha störningar i vardagen. Häromnatten ringde telefon och det var lite hejjigt och jag blev irriterad och störd istället för att fundera hur jag kunde lösa problemet. Jag sitter på jobbet och jag kan inte förstå varför folk går hem så tidigt. Jag sitter och skriver på datorn på jobbet, kollegor pratar trevligt omkring mig och jag känner bara: HÅLL TYST!!!!

Hu vilken hemsk person jag är och har blivit. Jag ska anstränga mig för att förbättra mig själv. Det är ett löfte.


Kommentarer
Sara

Vilket fint koppel, gissar att det leder till en asfrän hund :)

2012-11-02 @ 12:50:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0