Lägg av!

Jag tänker inte ursäkta mig. Jag har varit sjukt dålig på att skriva. Fick en påminnelse av Malle igår och inser att jag är värdelös på att hålla det jag säger. Vad hände? Jobbet min iver och lycka över att ha det så sjukt kul på jobbet. Hemmet, hemma ska man visst städa, tvätta och fixa - min dotter har flyttat - glädjen är total, jag saknar henne men inser hur skönt det är för henne och hur normalt det är att man har ett eget boende när man är vuxen så jag gläds med henne. Privat - ja det har rört sig otroligt här med och det tänker jag inte gå in på men många resor till Stockholm har det varit. Känslor - det har gått upp och ner - en hel del att kämpa sig igenom - en del som lämnar spår. Ja vad som hände? Livet helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0