Robin Hood

Sitter på jobbet med kaffe - dagens första kopp och jag vet inte vad det är men det är extremt gott idag.
Trots att jag stretchade som bara den igår så har jag grym träninsvärk på insidan av låren.

Idag börjar det dra ihop sig, snart kommer nya gruppen, det är möten på AF och jag ska lånas ut till två olika utbildningar ett par dagar så det rullar nu. Systematiseringen av Lager och Terminal har inte ens påbörjats...... det kommer bli en intensiv höst/vinter.

Sen har jag funderat på det här med räkningar - fan vad tråkigt det är. De dunsar ner en efter en - säkert som Amen i kyrkan. En del räkningar är så himla onödiga. Man jobbar och jobbar och ändå känns det som om alla pengar går till räkningar. Senast igår, då kommer skatten på bilen - det är just en sådan räkning som överraskar negativt. Så jäkla trist räkning - man ser inget av det utan det är bara dyra pengar för ett papper.
Mat är kul för det ser man och kan njuta av, diesel är okej för då tar man sig till platser. Men bilskatten. Typiskt onödig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0